Retourvoorwaarden

Wanneer je (een deel van) je bestelling wilt retourneren, kun je dit melden door het retourneren formulier in te vullen. Dit formulier is te vinden onder het kopje Klantenservice onderaan de pagina. Vul het retour formulier volledig in en geef goed aan wat de reden van retourneren is. 

De retouraanvraag zal in behandeling genomen worden en, op werkdagen, binnen 24 uur een reactie via e-mail geven. Naar aanleiding van mijn reactie kun je vervolgens actie ondernemen.
Je hebt 14 dagen wettelijke bedenktijd om (een deel van) je bestelling aan te melden voor retour en daarna heb je nog 14 dagen om het retour te sturen.

Retouradres:
Kawaii4u
Aalburgstraat 118
6844 DK Arnhem

Voorwaarden

  • De verzendkosten voor het retourneren zijn voor de klant, tenzij wij onderling wat anders overeen zijn gekomen.
  • De verantwoordelijkheid in geval van diefstal of verlies tijdens het retour zenden, ligt bij de klant.
  • Niet voldoende gefrankeerde retourzendingen worden door mij geweigerd en gaan retour naar de klant.
  • De producten dienen in goede staat te verkeren en weer verkocht te kunnen worden. Is dit niet het geval, dan zal de schade aan het product/de producten aan de klant doorberekend worden.
  • Indien je de gehele bestelling retourneert, worden de bij de bestelling betaalde verzendkosten teruggestort.
  • Indien je een deel van de bestelling retourneert, wordt alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde producten teruggestort.
  • In geval van gratis verzending bij bestellingen vanaf € 50,00 (Nederland) of € 80,00 (België) kunnen de verzendkosten alsnog berekend worden. Stel je retourneert een aantal producten waardoor het totaalbedrag van de oorspronkelijke bestelling lager uitvalt dan € 50,00 (Nederland) of € 80,00 (België), dan zullen de verzendkosten alsnog berekend worden. Deze zullen dan verrekend worden met het terug te storten aankoopbedrag van de geretourneerde producten.
  • Na ontvangst van de retourzending zal binnen 2 werkdagen het aankoopbedrag terugbetaald worden, op dezelfde manier als waarop de klant betaald heeft.